2012-12-06 | 17:41:00 | Kategori: Allmänt

Vampyr tänder...

 
 
Har ni tänk på att alla serier/filmer med vampyrer i, ser tänderna (vampyr tänderna) ut  på olika sätt,
 
Vampire Diaries - De har deras hugg tänder på sidan där vi alla männsikor har våra vassa tänder.
 
Supernatural - Alla deras tänder är huggtänder, om du frågar mig ser de mer ut som hajar än vampyrer, hehe. 
 
Noseferatu - Deras framtänder är deras huggtänder plus tänderna vänder sig mot varandra, på nå konstigt sätt. 
 
Underworld - Deras hugg tänder påminner om vampire diaries alltså deras sitter också på hörntänderna. Men tänderna ett snäpp in är även snea. 
 
True Blood - De har lixom på tänder efter framtänderna. 
 
Men om vi ska dra ihop detta till en fråga.. Vilka vampyr tänder tycker ni ser bäst ut? 
 
Postat av: felicia

Vampire diaries tänderna helt klart! Men de tänderna från supernatrual är extremt coola!

2012-12-06 / 17:45:51
Postat av: Anonym

Helt ärligt? The vampire diaries tänderna tycker jag.

2012-12-06 / 18:10:07
Postat av: Fanny

Absoluuuuut Vampire Diaries tänderna. Jag håller med dig om de andra, förutom True Blood's. Dem tycker jag bara ser konstiga ut och första gången jag såg dem har jag för mig att jag skrattade väldigt mycket!

Svar: haha det gjorde jag med ;)
Vampire Diaries Blog

2012-12-06 / 18:17:39 / URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: Elena

Jag tycker att The Vampir Diraies är helt klart bäst men också underworld är okej. Båda ser mest natuliga ut!!!

2012-12-06 / 18:22:27
Postat av: novemberskratt.blogg.se

Vampire Diaries tänderna.
De andra ser äckliga eller väldigt orimliga ut. Jag har alltid trott att vampyrer bara har två "huggtänder" och de sitter på hörntänderna uppe. Så därför är VD tänderna snyggast och mest rimliga.

2012-12-06 / 21:00:15 / URL: http://novemberskratt.blogg.se/
Postat av: TVD FAN!!!!1

VAMPIRE DIARIES HELT KLART!!!!!
vad tycker ni?

Svar: Håller med dig till 100%! Hälften är bara creepy och andra halvan är fula. Vampire Diaries är t.o.m snygga i sina gaddar! Kram Joanna
Vampire Diaries Blog

2012-12-06 / 21:13:36
Postat av: nora

vampire diaries utan tvekan!eftersom de ser mest "vampyraktiga" ut tycker jag

2012-12-07 / 14:24:51
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: