2012-12-01 | 10:00:19 | Kategori: Allmänt

Vad tycker du?

 
Innan våra åskikter om avsnittet kommer ut så undrar vi vad ni tyckete om avsnittet 4x07. 
Bra eller dåligt?? Hatade du något eller älskade du något? Gjorde Stefan något fel eller Matt? 
Ja, jag vet inte... Så skriiiv! ;) 
Postat av: Anonym

Älskade det, äntligen, Delena<3 Skiter i den där jäkla skiten om att hon är sired till honom. Hon blir ju inte kär i honom för det bara lyssnar på honom. Ha sa ju inte till henne att ha sex med honom + att det inte är första gången hon erkänner att hon har känslor för honom:D

2012-12-01 / 10:09:54
Postat av: TVD FAN!!!!1

Har såå många åsikter.. Men jag ÄLSKADE alla Klaroline scenerna dom var grymma!
Tycker så sjukt synd om Jeremy,vill verkligen inte att han ska bli 'evil'
Men sen älskar jag matt,han är så gullig som flyttar in med jeremy och ska hjälpa han. Sen har vi det där med elena och damon\stefan, jag är lite som Kathrine jag ÄLSKAR båda ,tycker det var dumt av stefan att tvinga jeremy döda vampyren men sen förstår jag ju också varför han gjorde det, men sen det är med att elena är 'sired' så undrar jag hur hon ska bryta 'the sire-bond' . Och jag vill verkligen veta vad Hayley cch profesor Shane är upp till eller professor creepy dom jag kallar han.

2012-12-01 / 11:04:54
Postat av: Anonym

Jag älskade avsnittet, klaroline scenerna var helt otroliga... visste inte vart jag skulle ta vägen när jag såg de!
Jätte ledsen över hela jeremy grejen... De verkar så onödigt. dom kunde ha valt vem som helst att bli evil men inte han!
Och sen såklart delena... OMG. vet inte ens va jag ska säga. Jag var så lycklig att jag grät när dom kyssta varandra, och tänkte verkligen "äntligen är det delena" , så kommer dom och förstör hela grejen med att hon är "sired". VAFAN. jag blev så arg att de går inte att förklara. Dom var tvungen att förstöra delena stunden med det. Jag hoppas verkligen att dom två håller ihop endå, och att dom låter delena hända på riktigt.

2012-12-01 / 12:21:14
Postat av: Anonym

Jag älskade avsnittet, klaroline scenerna var helt otroliga... visste inte vart jag skulle ta vägen när jag såg de!
Jätte ledsen över hela jeremy grejen... De verkar så onödigt. dom kunde ha valt vem som helst att bli evil men inte han!
Och sen såklart delena... OMG. vet inte ens va jag ska säga. Jag var så lycklig att jag grät när dom kyssta varandra, och tänkte verkligen "äntligen är det delena" , så kommer dom och förstör hela grejen med att hon är "sired". VAFAN. jag blev så arg att de går inte att förklara. Dom var tvungen att förstöra delena stunden med det. Jag hoppas verkligen att dom två håller ihop endå, och att dom låter delena hända på riktigt.

2012-12-01 / 12:21:26
Postat av: Ellen Lindgren

Jag älskade avsnittet ! Visst vill jag att Delenas kärlek ska vara "äkta" men det är bättre än inget, haha. Nej men det var så spännande i alla fall. Och Klaroline scenerna !!!!! Gud så underbara. För typ första gången var inte Caroline taskig mot Klaus. Dom skrattade, på riktigt !
Är lite orolig för att det ska hända något med Jeremy, älskar honom. men det gjorde mig i alla fall spänd till nästa avsnitt !

2012-12-01 / 13:32:08
Postat av: Emma

Ååh helt underbart!! Klaus och Caroline, så himla fina tillsammans. Första gången man fick se Klaus skratta!! :D tycker att Matt blir bara sötare och sötare. Men det bästa var ju Damon och Elena!! Har väntat så länge nu. Det finaste ögonblicket!! Skiter i sired grejen.. Mellan Damon och Elena finns det äkta kärlek!

2012-12-01 / 14:22:41
Postat av: novemberskratt.blogg.se

Det var ett riktigt bra avsnitt och Klaroline scenerna var riktigt söta och fina. Det var även riktigt fint att se Delena ihop sådär – har längtat så efter det! Men seriöst, SIREBOND?! Why?! Det känns helt fegt och tråkigt. Varför kan hon inte tycka om honom ”på riktigt”? Det är väldigt tråkigt gjort av de. Och att de nu ska fixa henne? Nej. Det är bara fegt och tråkigt. Dåligt gjort av de.

2012-12-01 / 21:19:47 / URL: http://novemberskratt.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: