2012-12-09 | 21:36:52 | Kategori: Svar på kommentar

Svar på kommentar

Denna fråga ställdes i Blogresponse, men vi svarar här eftersom att frågan är riktad till alla oss tre bloggare.
 
Anna: Skolan tar mycket tid, så det blir en del av det.. Annars hänger jag med kompisar, familjen och bara chillar! Men bloggen tar ganska mycket tid så det blir inte så mycket över.. :/ 
 
Emelie: Jag går i självklart i skolan (djurvårdsinriktning), umgås med kompisar och familjen, kollar på fotboll (stalkar FC Barcelona, hehe!) åker snowboard. Ja, lite allt möjligt :)
 
Joanna: Vampire Diaries och framförallt bloggen är en stor del av mitt liv just nu, men även mycket annat! Jag är ett stort fan av Justin Bieber och likaså One Direction, så förutom TVD-castet så stalkar jag de här killarna dygnet runt. Till tiden som finns kvar umgås jag med min familj, mina vänner, går i skolan (det tar jävligt mycket tid av mitt liv) + bakar. Sen finns det mycket annat som fyller mina dagar, men det här är väl standard!
Postat av: Carina

Heej,
Tack för en bra blogg om VD - favvo vampyrerna just nu. Ler

Just nu, söndag kväll 9/12, pågår ett event med VD i Orlando. Följer på Twitter - #TVDorlando
Vet ni om eventet filmas? Det mesta på Twitter är på spanska som jag inte förstår.

//Carina

2012-12-09 / 21:50:14
Postat av: Anonym

Skulle vara kul att få reda på vad ni tyckte om den senaste TVD avsnittet.
Mycket kul och bra blogg.

Svar: Det ska vi försöka ordna :)
Vampire Diaries Blog

2012-12-09 / 22:48:41
Postat av: Thea

En fråga bara, jag skulle gärna vilja veta när sesong 4 släpps? har sett alla andra nu om och om igen, så vill gärna fortsätta och veta när det börjar igen :) om ni vet det så klart! tack så länge för en as bra blogg!

Svar: Menar du på svenska så släpps säsong 4 i Januari men du kan se med svensk text här --> http://swefilmer.com <--
Vampire Diaries Blog

2012-12-11 / 09:34:15
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: