2012-12-19 | 07:00:00 | Kategori: Julkalender 2012

Julkalendern: Lucka 19

Klicka på bilden för att öppna luckan.
Postat av: Anonym

När kommer Vampire diaries säsong 4 ut på DVD?? Superbra blogg!!!!xD

2012-12-19 / 08:01:02
Postat av: Selma

Julkalendern lucka 19.
Jag heter Selma och är en 14 årig tjej från Frankrike. Jag började titta på tvd i Juni och JAR varit fast sedan dess, tittar oftast på ett gammalt avsnitt varje dag medan jag väntar på de nya. Jag hittade eran blogg med hjälp av lite sökningar på Google och nu läser jag dagligen den.

2012-12-19 / 10:07:55
Postat av: michelle

Hej! Jag heter Michelle och en är tjej på 17 år. Jag har bott i malmö i hela mitt liv men ska snart flytta till stockholm. Jag läser samhäll beteende och planerar att läsa vidare till psykolog. Jag vet inte riktigt när jag började läsa er blogg men jag gjort det i varjefall några månader nu. Jag hittade den genom en kompis som tipsade mig och fastnade direkt. Jag älskar er blogg eftersom man känner hur mycket ni brinner för att blogga. Alla inlägg är omsorgsfullt gjorda och alltid med kvalite! Ni har även en extremt fin design på bloggen :D

2012-12-19 / 12:30:34 / URL: http://vampirediarie.blogg.se
Postat av: Lisa Fager

Julkalendern lucka 19.
Jag heter Lisa Fager och är 16 år! Driver till vardags en hästblogg om mig och mina två ponnysar som jag tävlar upp tom LA med.

Jag har alltid varit en sån som inte gillar att följa Tvserier och har alltid förkastat TVD när dom som gick i min klass i våras höll på och pratade om TVD. Jag brydde mig inte och ville heller inte se det, tyckte det lät töntigt med vampyrer.

Men sen lyckades jag övertalas av dom i sommras och det första avsnittet jag såg var avsnitt 8 i säsong 3, så jag förstod inte så mycket. Men blev lite intresserad och började kolla hemma då vi redan hade de tidigare boxarna som pappa kollat på. Var fast och såg de två säsongerna på en vecka max!

Började gymnasiet nu och hamnade i samma klass som Anna och hon berättade om eran blogg! Jag har sedan dess följt bloggen slaviskt och väntar hela tiden på uppdatering, skickar videos till Anna och försöker hålla mig uppdaterad!

blev ganska långt men jag är hemma och är sjuk... så ha överseende! :)

2012-12-19 / 12:31:02 / URL: http://tavlingsponni.blogg.se
Postat av: Marie

Julkalendern lucka 19.
Hej, jag heter Marie och är 14 år. Bor i stad högt upp i norr. Älskar Vampire Diaries, Mila Kunis, Ian Somerhalder osv.
Jag började läsa er blogg för några månader sedan och fastnade helt. Ni uppdaterar så bra och skriver blandade inlägg, tävlingar och sånt som är roligt för läsarna.
Tror jag hittade er blogg genom en annan TVD blogg eller genom google sökningar.

2012-12-19 / 16:53:16 / URL: http://tvdsweden.blo.gg
Postat av: julia

Jag heter Julia, är sexton år och bor i Uppsala men är uppväxt i Dalarna. Jag spenderar mina dagar i skolan där jag pluggar första året på gymnasiet med inriktning musik, men även med vänner, familjen och vovven. Följer the vampire diaries slaviskt. När säsong tre var avslutad kollade jag igenom alla tre säsongerna två gånger i väntan på säsong fyra som jag nu följer varje fredag eftermiddag.

Jag hittade er sida när jag helt enkelt satt och googlade på svenska vampire diaries bloggar och fastnade för eran direkt. Tyckte ni hade det perfekta innehållet och höll er till det som faktiskt är intressant att veta. Att ni dessutom länkar avsnitten är ett stoooort plus. Tycker att ni har hållt suverän kvalitet på bloggandet sedan jag började följa er och planerar att fortsätta göra det framöver! TACK för en grym blogg!

2012-12-19 / 17:08:41 / URL: http://monteverdis.devote.se
Postat av: Melissa

Hej jag heter Melissa och är 13 år. Jag började titta pÅ tvd 2010! Efter twilight hervan. I sommras blev jag verkligen insat! Jag kollade på comic con om och om igen. Sedan ville jag leta fakta om tvd så jag började googla. Hittade två amerikanska bloggar och denna. Jag goglade på svenska uppdateringar av The vampire diaries season 4. Jag klickade in bloggen och var fast. Nu läser jag uppdateringar här, twitter och instagram. Min insta är så full av tvd sÅ min vän orkar inte följa längre eller höra om det! Haha :p men helt ärligt TVD förändrade mitt liv och håller mig uppe mitt i allt!
Kram någon som älska eran blogg!

2012-12-19 / 21:22:52
Postat av: Lisa Fager

När jag ändå håller på kan jag säga att jag tipsat X antal gånger om eran blogg på min blogg samt till massa andra kompisar, bland annat Anna som vann eran mobilskalstävling förut hehe ;) tror detta är 7 gånger idag jag är inne och läser (A)

2012-12-20 / 20:32:21 / URL: http://tavlingsponni.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: