2012-12-02 | 15:39:13 | Kategori: Allmänt

Bring The Vampire Diaries Cast to Sweden!

Skulle det inte vara roligt att få hit våra stjärnor för ett event eller liknande?
Det är förmodligen svårt, men man kan väl försöka? Gå med i facebookgruppen HÄR!
Jag tänkte såhär: Om så många som möjligt går med, kan vi ju diskutera hur vi ska gå till väga, vilka vi ska kontakta osv. Gå med i gruppen och sprid den så att alla TVD-fans i Sverige kan vara med och påverka!
Postat av: Emm

Man kan ju alltid hoppas! :)

Jag vill bara tacka för en jättebra blogg! Ni gör verkligen ett jättebra arbete och lägger ner tid på den, det märks att ni bryr er.
Ni har faktiskt den bästa bloggen jag har läst.

Det hade också varit super kul om ni kunde göra en till parodi, jag kan inte sluta titta på den!
Ha det bäst! :D

Kram Emm

Svar: Åh gud vad roligt, tack så jättemycket! Det värmer verkligen att läsa sådna här fina kommentarer! :)
Vi får se om det kommer en till parodi, hehe. Kul att du tyckte om den!

KRAM!
Vampire Diaries Blog

2012-12-02 / 16:28:17
Postat av: Anonym

JAAA HOPPPAS VERKLIGEN DOM KOMMER!!! MIN DRÖM SKULLE GÅ I UPPFYLLELSE!!

2012-12-02 / 21:48:32
Postat av: Josefin

ÅÅHHHH jag är grymt på att få hit dem :D Åh vad lycklig jag skulle bli om de kom till sverige :D aahhhhh

2012-12-03 / 08:25:57
Postat av: tvd-lover x929192

det skulle vara as grymt 😍😍

2015-03-01 / 14:53:29
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: