2012-08-09 | 13:45:35 | Kategori: Allmänt

Frågor till läsarna!

* Kollar ni på några mer serie i sådana fall vilken/vilka? 
 
* Har ni någon kändiscrush? 
 
* Favorite film? 
 
* Godaste maträtten? 
 
* Har ni någon hobby?
 
* Hur länge har ni tittat på The Vampire Diaries? 
 

Vi tänkte lära känna er läsare lite bättre, ni måste inte svara på frågorna om ni inte vill, det är bara en liten kul grej! 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Emily

KolLar på Awkward oxå, sen O.C förut!
Ingen kändiscrush!
Favoritfilm, hmm.... Kan inte välja!
Caesarsallad!
Tycker om att fota, och scrapbooka i mitt fotoalbum!
Sen det startade, alltså sen -09! (:

Svar: Jag kollar också på Awkward, rolig serie. :) Tack för ditt svar! kram Anna
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 20:24:06
Postat av: Sandra

Serier jag tittar på: TVD (haha whaaat?!!;)), True Blood, Awkward (så sinnes rolig!!), Pretty Little Liars och Revenge är mina favoriter! Kändiscrush: Är nog för "gammal" för att ha sånt, men dom flesta killarna i serierna jag skrev är ju heta;) Favoritfilm: Brokeback Mountain (gråter alltid som ett litet barn när jag ser den dock - RIP Heath!!!) Godaste maträtten: Räknas Ben & Jerry's Chunkey Monkey? Hobby: Älskar att träna yoga!. Hur länge har du tittat på TVD: Började kolla på internet förra året för att jag läst så mycket bra om serien, sen fastnade jag totalt!

Svar: Kollar också på Awkward och Pretty Little Liars, bra serier men TVD är top 1.Tack för du svarade! :) kram Anna
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 20:44:50 / URL: http://favoritecelebs.blogg.se
Postat av: Matilde

Jaag kollar förutom Vampire Diaries också på Pretty little liars och Awkward. Har precis tittat klart på Friends, Gossip girl och Glee, hehe jag älskar serier :3
Kändis crush... Hmm det får nog bli Justin Bieber, Zac Efron, Ian Somerhalder och Paul Wesley. Favoritfilm får bli The Notebook och Bridesmaids. Godaste maträtten är lätt tacos och min hobby är att spela fotboll!
Jag har tittat på Vampire Diaries i ungefär 10 månader :)

Svar: Åh PLL och Awkward är sååå bra! Är också en serieslukare, hehe! Justin är också min kändiscrush, är faktiskt en belieber! Kul att du svarade på frågorna, var riktigt kul att veta! Kram Joanna - vampirediariesblog
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 21:44:03 / URL: http://matilderiddez.blogg.se
Postat av: Fanny

1. Jag kollar, förutom TVD, på One Tree Hill, Gossip Girl, Terra Nova, Glee, Heroes (även om det inte går längre)... Jaa, och så har jag sett lite mer än en säsong på Pretty Little Liars, och några avsnitt på Lost. (:
2.Naa, inte direkt. (:
3. Jag gillar många! Harry Potter, Hungerspelen, Eragon, I Am Number Four. Lite av det övernaturliga och framtida. ;)
4. Tacos och pannkaka! (:
5. Läsa.. Om det räknas, haha. Annars gillar jag att fota. (:
6. Första gången jag såg det var dagen efter julafton, alltså 25 December 2010, så snart två år sen *fortfarande fast* (:

Svar: Du har bra seriesmak, hehe! Vad kul att du tog dig tiden att svara! Kramar Joanna - vampirediariesblog
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 22:24:31 / URL: http://fantanizer.blogg.se
Postat av: josephine S

Serier: Dom flesta men TVD, Grey´s anatomy,ghost whisperer, gossip girl,sex and the city m.m jag är en serie nörd.

Jag har en crusch på Ian Somerhalder så sjukt snygg ! Sen tycker jag även att zac efron och nästan alla i vampire diaries ser bra ut :)

Favoritfilm eller ska jag säga favoritfilmer? Jag älskar hur som helst Twilight, the last song och disney-trassel,otecknade Peter Pan och alladdin ä favoriterna.En favoritfilm är en film som man kan se om och om igen utan att tröttna och tyvärr finns det inte så många sånna.

Godaste maträtten? Hm. allt med kyckling typ men kyckling och patatis i någon form är det bästa:)

Hobby vet jag inte riktigt men intressen har jag många. JAg tränar Gymnastik (än så länge iaf) sen gillar jag att läsa och kolla på Film/serier :)

Jag har inte kollat på vampire diaries speciellt länge började i höstas när jag var på ullared och bestämde mej för att köpa serien eftersom att många sagt att den var bra och tänkte varför inte och sen dess har jag varit fast. Nu äger jag säsong 1 och 2 och väntar på att det ska bli september då säsong 3 släpps :)

Roliga och lätta frågor. Det gillar jag :)

Svar: Här har vi också en serienörd! Kul att du tyckte om frågorna och tack för alla underbara svar! Kramar Joanna - vampirediariesblog
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 22:33:22 / URL: http://blondiiiiies.devote.se
Postat av: mileydaily.blogg.se

Tittar på TVD och Family Guy ^^

En av mina tusen kändis crush är Joseph Morgan och Ian Somerhalder!

En av mina favort filmer är Drillbit Taylor :P

Tacos :D

Ränkas Dator?

Typ sen hösten förra året ^^

Svar: Kan ju inte mer än att hålla med om Joseph Morgan...! Dator räknas, hehe, eftersom jag är så fast i det själv (a)! Kul att du svarade på frågorna! Kramar Joanna - vampirediariesblog
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 23:02:12 / URL: http://mileydaily.blogg.se/
Postat av: ida

1. Jag kollade på Pretty little liars innan jag började kolla på TVD men jag slutade med det när jag tog all min tid till att kolla på Vampire diaries :)
2. Paul Wesley ♥
3.Har ingen :(
4. kyckling teriyaki :)
5. Handboll, dans och sång och att kolla på TVD haha :)
6. Sedan starten ♥
Kan inte vänta tills säsong 4!! åhh vill se alla avsnitt nu nu nu, och att stefan och elena lever ett lycklig liv med Damon som en BRA kompis till båda två men slutar älska elena :)

Svar: Åh, Kyckling teriyaki menar du den på Subway(eller har jag fel?) älskar iaf den! Du har kollat längre än mig, hehe! Åh vilken fin "fanfic" du gjorde där på slutet! Kramar Joanna - vampirediariesblog
Vampire Diaries Blog

2012-08-09 / 23:15:39 / URL: http://thattsummerfeeling.blogg.se/
Postat av: Meggi

Jag brukade kolla på massor av serier men inte nu längre förutom TVD såklart, den kommer jag alltid att se! :) Jag är väldigt förälskad i Anthony Spanos (känd som sin roll Josh i serien ''Trapped'' & ''Castaway''). Oj, jag gillar jätte många ;O Men Harry Potter, Spiderwick, Another Cinderella Story och otäcknade Peter Pan! Mest fantasy ;) Åhh, kebab och kina mat ofc! Datorn och fotboll. Uhmm.. Precis när säsong 2 började sändas :P Kram

Svar: Anthony Spanos *dregel* han är så jävla snygg och söt,(förlåt för svordomen) jag är nog kär i honom tror jag, hehe. Har sätt både delarna av serien och jag älskar den. Otäcknade Peter-pan, åh jag tycker så mycket om den filmen. Plus att han som spelar Peter-pan är så mysig och läcker, haha! Kramar Anna
Vampire Diaries Blog

2012-08-10 / 09:44:58
Postat av: Ella

1:Jag kollar bara på vampire diaries just nu men ska nog börja titta på teen wolf för mina kompisar håller på och tjatar på mig(fast vampire diaries kommer alltid vara bäst)
2:Nja inte precis men i tvd tycker jag att Stefan och Jeremy är snyggast:)
3:oj det finns många men några är väl hunger games,harry potter och she's the man
4:kanske något grillat med olika såser
5:jag tränar fotboll,handboll,golf och fridrott om ni menar sporter och sånt men annars ÄLSKAR jag att läsa.
6:Jag började titta i höstas några veckor efter att tredje säsongen hade börjat i USA för mina bästisar pratade om det hela tiden och det var så tråkigt att inte fatta vad de pratar om men nu tittar jag nog mer på det än dom:)

Svar: The Hunger games, en favo hos mig med. Kramar Anna
Vampire Diaries Blog

2012-08-10 / 17:26:15
Postat av: Josefin

1. Kollade på Desperate Housewives :)
2. Ja, är väl Paul Wesley ;)
3. Finns så många men Titanic är en favorit och Pirates of the Caribbean filmerna :)
4. Älskar oxfilé med potatisgratäng!
5. Tycker om att måla, vara med kompisar och familjen m.m.
6. Har tittat ända sedan det började sända på svensk TV! Föll direkt för serien :D

Svar: Titanic är en av favoriterna för mig med och själv klart Pirates Of The Caribbean. Kapten jack Sparrow är en riktigt het pirat! ;) Kramar Anna
Vampire Diaries Blog

2012-08-10 / 19:46:17
Postat av: Sanna

1. Ja, Pretty Little Liars,True Blood och Merlin! Självklart fler också men dom 3 jag följer mest, efter Vampire Diaries såklart :)

2. IAN SOMERHALDER, haha :) Dock gillar jag Ian Harding från PLL också.

3. Åh, jag vet faktiskt inte. Stolthet Och Fördom kanske?

4. Pizza och pannkaka! :D

5. fotboll,läsa,kompisar,fota, och såklart TVD :)

6. Ända sedan det började, läste böckerna innan tv-serien och älskade dom :)

Svar: Åh kollar också på PLL, skit spännande! Du har varit ett TVD-fans ganska länge du! Hehe. Tack du för att du svarade på frågorna! Kram Joanna
Vampire Diaries Blog

2012-08-11 / 12:46:40
Postat av: Emma

1. Det finns nog inte en serie jag inte sätt hehe men favoriterna utom vampire diaries är väl, one tree hill, sons of anarchy,how i met your mother och the OC.
2. Ian somerhalder helt klart, fast det är nog snare hans karaktär damon jag fått en crush på haha!
3. Oj den här va svår men skulle nog säga Dear John
4. Tacos kanske :)
5. Tävlar i dans sen gillar jag att sjunga och spela gitarr
6. Oj vet inte har sätt om säsongerna flera gånger

Svar: Åh kollade ALLTID på One Tree Hill förut! Vad kul att du tävlar i dans, det ville nämligen jag göra när jag var liten men jag var inte så bra, hehe! Tack för att du tog dig tiden att svara! Kramar Joanna
Vampire Diaries Blog

2012-08-13 / 15:58:50 / URL: http://judebarnen.blogg.se
Postat av: Emma

1. Det finns nog inte en serie jag inte sätt hehe men favoriterna utom vampire diaries är väl, one tree hill, sons of anarchy,how i met your mother och the OC.
2. Ian somerhalder helt klart, fast det är nog snare hans karaktär damon jag fått en crush på haha!
3. Oj den här va svår men skulle nog säga Dear John
4. Tacos kanske :)
5. Tävlar i dans sen gillar jag att sjunga och spela gitarr
6. Oj vet inte har sätt om säsongerna flera gånger

2012-08-13 / 15:58:50 / URL: http://judebarnen.blogg.se
Postat av: ebba :)

1. Ja, Pretty Little Liars, Glee, One Tree Hill, Gossip Girl, Lost & Heroes (även fast dom slutat nu)
2. Är ju en Belieber så älskar ju Justin. Men annars har jag fått en kändiscrush på Josh Hutcherson från Hunger Games och Zayn Malik från One Direction ;)
3. Never Say Never, The Notebook, Harry Potter-filmerna, A Cinderella Story, Titanic, Lord of the rings-trilogin, Hunger Games
4. Tacos :)
5. Njaa inte direkt. Kompisar, Justin Bieber,TVD, musik, tv-serier, datan är typ mitt liv haha :D
6. Såg säsong 1 för första gången i december 2010 & har följt TVD sen dess. ÄLSKAR DEN! ♥

Svar: Riktigt bra serier dedär! Ytterligare en belieber här! Hehe! Kul att du svarade på frågorna! Kram Joanna
Vampire Diaries Blog

2012-08-13 / 20:22:41
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: