2012-08-30 | 20:10:18 | Kategori: Spoilers

Damon blir som i S1?

Damon återfår den ‘djävulen-kanske-bryr sig attityd’ som han hade i säsong 1, avslöjar Julie Plec — och jag kan inte vänta! Fansen av The Vampire Diaries ursprungligen förälskade sig i Damon den sliskiga, oförutsägbart mot Paul Wesleys ädla Stefan— och det är så det kommer att bli i säsong 4. “Detta år, Damon är Damon från säsong 1,” Julie Plec berättar för TVLine. “Han har attityd. Han är alltid rätt. … Detta år kommer det bli mycket om… ‘Du gillar inte den jag är, hur jag gör saker? Dra åt helvete.’”Åh, hur jag har saknat den Damon.“Han kommer fortfarande att vara Damon vi älskar— han kommer fortfarande kicka arslen och gör sig ett namn — men han har den där djävulen-kanske-bryr sig attityden,” Julie fortsätter. “Han kommer inte ändra sig för någon längre. Han gjorde det. Det är slut med det. Det är så förra året. ”På tal om förra året, låt oss vara ärliga: Tredje säsongen var en pinsam/konstig säsong för Salvatore bröderna. Medan Stefan lät den mörka sidan ta över som Klaus’ personliga ripper, Damon blev en mjukis i försök att vinna Elena. Medan jag roade mig att upptäcka bröderna. flera dimensioner, Jag måste erkänna att Jag är glad att både Stefan och Damon återvänder till sina rötter. Det är inte så att jag längtar efter förutsägbarhet, men jag föredrar driftsäkerhet. Varenda fan har sin egna favorit Salvatore, och det är svårt när en av de plötsligt gör en 180 och blir en helt ny person. Jga hoppas att säsong 4 ger oss mer av Salvatore bröderna som vi kommer att älska— besinningslöst, impulsiva Damon och ädla, beskyddande Stefan. I och med att Elena blir en vampyr, Jag är ganska säker på att Mystic Falls inte kommer kunna att hantera fler ändringar.
 
Har ni saknat Säsong 1 Damon?
 
källa
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: