2012-04-11 | 18:02:12 | Kategori: Intervjuer

E!Online frågar Ian


E!Online har låtit Ian Somerhalder spoilat för oss om Damons kärleksliv. Hur det står till mellan Damon, Elena & Stefan.

Finns det något
att se fram emot för Delenafansen i de sista avsnitten av säsongen?
"Jag tror att
Elena är extremt förvirrad, men hon är väldigt ärlig om det. Hon är extremt ärlig om sina känslor för Damon och hon är också väldigt ärlig om sina känslor för Stefan" berättar han. "Jag tror att hon reder ut vad hon känner för dom båda två, där hennes hjärta slutligen måste vara. Hur allt fungerar kommer att bli en riktigt bra historia. Jag vet att i säsongsfinalen, kommer du se hur mycket Damon bryr sig om henne. "

Källa

Postat av: The Baseballs Swe

Länkar er nu, säg gärna till när ni länkar mig :)

2012-04-11 / 18:20:53 / URL: http://thebaseballsswe.webblogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: