2012-04-17 | 09:22:50 | Kategori: Spoilers

"The Season Finale will change Vampire Diaries Forever"


Joseph Morgan
har berättat för Zap2it att säsongsfinalen kommer att bjuda på en "heart stoppning" cliffhanger. Det kommer lämna fansen i ivrigt väntande på säsong 4.

"De sista tjugo sekunderna av avsnittet kommer att lämna fansen med sina hjärtan i halsgropen. Man kommer att bli desperat vilja snabbspola för att se det första avsnittet av säsong 4, eftersom det är oerhört dramatisk. Det finns en hel del av chock, och det kommer att förändra The Vampire Diaries-världen för evigt. Du bör vara rädd! Jag tror inte alla det kommer att gilla det, det kommer att provocera en del starka åsikter. Det kommer verkligen få folk att prata, och det är vad vi vill."

Bara att läsa det där får mitt hjärta att stanna! Usch, jag blir väldigt orolig nu.
Vem/vilka tror ni kommer dö?

Postat av: Emma

Dom kan inte dö för båda har kontrakt för 6 säsonger och skulle nån av dom dö skulle dom vara kvar som spöke eller nått liknande:] vilket är bra, asså att dom har kontrakt i 6 säsonger!:D

2012-04-17 / 16:40:04
Postat av: Jossan!

känns som att Elena typ kommer bli vampyr :P

2012-04-17 / 19:13:09 / URL: http://jossetheshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker också att det känns som att Elena kommer bli vampyr

2012-04-17 / 20:28:27
Postat av: janelle

Hej, går det bra om jag gör ett liknande inlägg på min blogg som detta? Asså inte kopierar rakt av, utan bara de som han har sagt :) Tyckte det var ett sånt himla läsvärt inlägg! Dock har jag ingen TVD blogg, men bloggar lite då o då om TVD :) jag publicerar inlägget och om du vill att jag ska ta bort det så gör jag det! säg bara till! Kram på dig, eran blogg äger (:

2012-04-17 / 20:44:54 / URL: http://janellanderson.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: