2012-04-24 | 19:51:07 | Kategori: Spoilers

Matts kärleksliv


Stackars Matt, omgiven av massa övernaturliga varelser, kommer äntligen att få lite kärlek! Åtminstonde enligt Julie Plecs uttalande till Zap2It.

julie-plec-matt-shame.jpg
"Matt måste få ett ligg i år, helt klart. Så är det bara. Han behöver verkligen lite kärlek. Kanske efter jul", säger hon skrattandes.


"Jag hade rätt", skrattade hon. "Matt behöver kanske lite action. Tragiskt nog har jag inte gett honom det denna säsong. Och jag känner mig fruktansvärd. Det känns som att jag har svikit världen. Förlåt mig, Matt Donovan!"




Det har ju varit lite het luft mellan Matt och Rebekah, kanske händer det något mer där? Eller kommer det kanske in en helt ny karaktär i bilden? Vi får se vem han får ihop det med.

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: