2012-04-28 | 13:28:59 | Kategori: Spoilers

Katherine, kommer hon tillbaka?


Flera stycken av er har undrat vart Katherine är och om hon kommer att komma tillbaka. Det gör även vi.
Vi vet att hon lämnade Mystic Falls under avsnitt 9 "Homecoming" för att komma undan från Klaus. Efter det har vi inte hört från henne igen. Nästan så man saknar henne lite, det hände ju alltid nåt när hon var inblandad i serien.

Dock tvivlar jag på om hon nånsin kommer tillbaka då Zap2It har gett oss kommentaren nedanför efter att ha intervjuat bland annat Julie Plec.

"Our girl Katherine will not return to Mystic Falls until Klaus is dead. Period."

Så nu återstår bara att se om Klaus kommer att dö. Om han gör det så finns det alltså en chans att Katherine återvänder till MF.

Postat av: MileyyCyrusDaily

jag vill inte att Klaus ska dö, men jag vill att Katherine ska komma tillbaka!

2012-04-28 / 15:53:52 / URL: http://mileyycyrusdaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även fast jag vill att Katherine ska komma tillbaka så får absolut inte Klaus dö.Inte för att jag gillar honom eller så(det stämmer nog bättre om man säger att jag hatar honom).Men ifall han dör dör ju också Taylor och det får inte,jag upprepar,inte hända.

2012-04-28 / 16:37:03
Postat av: Ellen

Neej, vad jobbigt de blev nu ! Jag vill ha kvar båda !

Katherine gör ju så att något händer och hon kan alltid göra dom jobbiga stunderna roliga, och Klaus måste ju vara kvar så Caroline och han blir tillsammans ;)

2012-04-28 / 17:51:19 / URL: http://ellenlindgrenn.blogg.se/
Postat av: LifeIsAMovie - Sveriges bästa filmblogg

Hey! Nu kan du nominera din favorit fansite till våran Blog Awards :)

2012-04-28 / 18:31:22 / URL: http://lifeisamovie.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej! Vet nån här hur man kan få träffa paul och ian i verkligheten?? Väldigt tacksam för svar!



2012-04-29 / 10:14:09
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: