2012-04-24 | 22:03:52 | Kategori: Skådespelarna

Ian- fakta

Tänkte medela att Ian är med i den senaste Frida tidningen som kanske inte har kommit ut i butiken ännu.
Men för er som inte har tänk att köpa den men är nyfikna ändå läs -


Du började din karriär som modell, hur var det?

- Jättekul, jag fick massor av erfarenheter och fick träffa duktiga fotografer och roliga personer. Det var en stor förändring för mig att flytta till New York från den lantliga delen av Louisiana, där jag är uppväxt. Jag växte upp snabbt och flyttade till Europa när jag var 16 år.

 

Vampire Diaries är en supersuccé. Hur hanterar du det?

- Det som är så bra är att vi spelar in i Atlanta, så vi lever lite i en bubbla och märker inte allt som händer runt omkring serien. Men när vi lämnar Atlanta så upptäcker vi hur fantastiska fansen är. Vilken stad, land eller kontinent vi än åker till så är det fantastiska.

 

Många av dina fans är ganska unga. vad tycker du om det?

- Tonårstjejer är väldigt entusiastiska och roliga. Vi har alltid kul när vi träffar våra fans och det är intressant att lyssna på en 13-åring som vet mer om programmet än jag gör.

 

Du dejtar Nina Dobrev nu som du jobbar ihop med i serien. hur är det?

- Hon är en tjej som verkligen njuter av livet och älskar att uppleva saker. vi är som en familj på inspelningen och tillbringar väldigt mycket tid ihop. Nina stöttar mig också mycket i mitt arbete, hon har även coachat de mesta respekterade skådisarna som finns.


Hur gör du för att komma in i en roll?
- Förbereder mig! Att knåda in lite från mitt eget förflutna, framtida och nuvarande liv för att göra karaktären mer levande är ett måste.

Vad drömmer du om i framtiden?
- Jag skulle jätte gärna vilja ha min egen vingård någon gång.

Det var typ allt ifrån det med Ian. Det var även en "lika som bär" bild på Paul (stefan) och Justin Bieber. Jag själv (anna) tycker inte dom är så lika men tycker att båda är så sjukt snygga! ;)
Postat av: Anonym

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Delta då gärna i veckansblogg. Denna vecka får även alla en länk

Läs mer här:

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/22-april-2012-veckansblogg.html#comment

2012-04-24 / 22:28:29 / URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag gillade den här delen "många av dina fans är ganska unga.Vad tycker du om det?"

"tonårstjejer är väldigt entusiastiska.VI har alltid kul när vi träffar våra fans och det är intressant att lyssna på en 13-åring som vet mer om programmet än jag gör"

2012-04-24 / 22:31:16
Postat av: Fanny

Jag tycker att Justin och Paul kan ha lite lika frisyr ibland ^^

2012-04-25 / 16:51:02 / URL: http://fantanizer.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: