2012-04-15 | 20:47:07 | Kategori: Allmänt

Delena? yes or no

En jätte bra video med Damon & Elena. ♥
Postat av: josephine S

Grymt bra ! älskar sånna här "musikvideos" och vill verkligen se mer utav dom.

Har några bra videos här på min filmblogg (uppdaterar typ inte ) så om du vill / kan så kolla gärna in dom hr Http://watchreadlisten.devote.se



Vill även ha in mer citat från serierna :)

kram - älskar eran blogg !

2012-04-15 / 22:20:14 / URL: http://blondiiiiies.devote.se
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur ni alla kan vara Stelena-fans. Delena's chemistry är...to die for. Stefan må vara hennes första kärlek (inte ens, Matt var ju!) men Damon är hennes äkta kärlek. Han finns där för henne hela tiden och skulle aldrig kunna leva utan henne! Kolla den här videon till exempel! Visst var Stelena gulligt men that's it. No offence mot er men det är vad jag och 85% av alla TVD fans tycker. Faktiskt. Det finns en CW poll och där är det mest Delena fans och det är en TVD hemsida som är känd över hela världen. Delena har mer fans och det är av en anledning. Right? Visst att Damon har gjort mycket dumt men so has Stefan!! Elena var den som fick Damon till att bli the better man och till att få tillbaka sin humanity. Stefan sket i Elena till och med när Klaus befriade honom från sin compulsion. Han gav upp Elena utan att ens försöka. Damon kämpar för henne för han älskar henne på riktigt. Efter alla dessa år av fake love från Katherine. Så har han hittat nån som tror på honom och ser hans sanna jag bakom ''the bad vampire''-fasaden. Stefan borde end up med Katherine för Katherine älskar honom fortfarande på riktigt och jag vet att Stefan älskar henne också innerst inne..

2012-04-16 / 09:55:36
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-16 / 14:49:06 / URL: http://blogofphoto.blogg.se/
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: